"SB" nevedu!

Problémy se stanem

8. června 2012 v 14:43 | Zdebra |  Žvástovní články 2012
Moi,
včera jsem si koupila stan. Konečně. Snad 10 let jsem to odkládala. A rovnou k tomu byla karimatka a spacák. A ten spacák zabírá míň místa než ten, co mám. Jen by mě zajímalo, jak ho budu pak skládat. Včera jsem si ten stan hned doma v pokoji postavila. Nebyl to moc dobrej nápad, když se sem tak tak vešel a ty tyčky byly hrozně dlouhý, tak jsem měla co dělat, abych neroztrhla nějakej plakát. Naštěstí jsem si dávala pozor a zapíchlo se to jen do polystyrénu. A sakra, teď vidím, že je na zdi jedna účtenka z MoR café ohnutá. :D

A ten stan je skoro větší než já. :D Aspoň mi do ksichtu nesvítilo slunko, když jsem si sedla k notebooku. Ale hůř jsem pak viděla na TV. Jsem si musela stoupnout do stanu, abych se mohla dívat přímo. :D A v noci jsem v tom stanu spala. A vzhůru jsem byla dřív než v posteli. Ale radši jsem ten stan už uklidila, abych si nezvykala spát hodně dlouho. Jenže to uklízení bylo ještě horší. Bála jsem se, že vyndávání tyčí bude nejhorší, ale to byla hračka. Sice na tak malým místě to bylo pracný, ale složení toho stanu bylo ještě horší, protože se to nafouklo a je to snad čtyřikrát větší než původně. Takže jsem zvědavá, jak to potáhnu na festivaly. Je to širší než spacák nebo karimatka. Nebo obojí, kdyby se ten spacák omotal kolem karimatky.

Přemýšlím, jak si karimatku nějak přivázat na batoh. Ale abych se do batohu dostala, kdybych měla žízeň. Vlastně si pití můžu dát jinam. Ale s tím stanem bude problém. Asi ho ještě jednou rozložím, projdu se po něm, aby byl placatej, a pak ho zkusím složit.

Néé! Teď na mě začla mluvit ta reklama na blogu! Ts...

17. května jsem se registrovala na eRmail, a už mám 162,55 Kč. Jsem zvědavá, kolik tam budu mít za rok. Jen by se přes můj odkaz mohlo registrovat víc lidí, to bych pak měla provizi (ale ne napořád, jen na asi 90 dní nebo kolik). A ta provize je většinou deset nebo pět halířů. Někdy padesátník. A zvykla jsem si teď častěji chodit na gmail. Pořád kontroluju, jestli mi neposlali mail. A odvykla jsem si chodit na seznam a atlas. Na seznam chodím tak jednou denně a pak jen procházím, když jdu na lidé.cz, ale na fórech se stejně nic neděje. A na atlas snad jednou za tři dny.

Jdu zkusit ten stan složit.

Asi jsem to přeložila blbě, o 90 stupňů.
No... teď už je to lepší, ale stejně to do toho pytle nenarvu. A když jo, tak to ostatní se tam nevleze.
Sláva! Narvala jsem to tam. To je horší než spacák. A bolí mě z toho moje tenký prstíčky. A ze včerejška mě bolí svaly na rukou z toho, jak jsem tu krabicu nesla. A když jsem si někde sedla, tak ta krabica byla dobrej stoleček. :D Teď jen vymyslet, do čeho dát to ostatní (tyče, kolíčky a takovou tu menší plachtu na stříšku, jak tam bývá taková ta síťka). A ještě si to zorganizovat, jak to ponesu...

Už mám naplánovanou i cestu vlakem. Pro jistotu jsem si vytvořila tabulku s více variantama, kdybych nestíhala. Kéž by v Pardubicích ještě byl plakát Tarjuš, ale ten tam už beztak dávno není. Ale stejně se tam půjdu podívat.

Hm, super. Stan se nevleze do tašky. Tak ho dám do batohu, ale bude trčet. A karimatku přivážu na batoh. A pro jistotu si vezmu náhradní igelitku.

A to by už mohl být konec.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.