Doporučuji:
_____________________________________________________________________________

Cesta do Vizovic

18. července 2013 v 12:15 | Zdebra |  Zážitky

Rok uplynul a přiblížil se další ročník festivalu Masters of Rock ve Vizovicích. V poslední době jsem měla nějakou divnou náladu, že jsem nevypadala tak natěšeně jako loni po odjezdu, kdy jsem se tohoto ročníku už nemohla dočkat. Nejspíš za to může Tarja, která nás na Beauty and the Beat rozmazlila - sezení a nečekání několik hodin. Ale jakmile jsem měla všechno sbaleno, nálada se zlepšila a začala jsem se na Vizovice těšit.

Ve středu ráno jsem vstala kolem osmé bez budíku. Řekla jsem si, proč jsem si nenastavila budík, že jsem tou dobou mohla už čekat na bus ve Vyškově. Ale na druhou stranu bych pak nebyla na louce takovou dobu sama jako loni. Do busu jsem se s krosnou, batohem a stanem vlezla. Naštěstí skoro nikdo nejel, tak jsem nikomu nepřekážela. Cesta se vlekla. Naštěstí fungovala klimatizace a většinu cesty jsem byla docela ve stínu, jak jsem seděla u uličky. Jak se objevila cedule s nápisem ZLÍN, zaradovala jsem se. Ale cesta ještě trvala.

Ve Zlíně jsem si po výstupu z busu odpočinula, protáhla a šla si sednout do vedlejšího parku, abych si snědla aspoň tatranku. Nechtělo se mi moc s tím vším vláčet do nějaké restaurace. Nakonec jsem se s tím vláčela k bankomatu na Náměstí Míru. U restaurace, kam bych zašla, bylo moc lidí, tak jsem tam nešla. A když jsem přišla k bankomatu, zjistila jsem, že tam už není. Naštěstí tam bylo napsáno, kde je nejbližší. A hned jsem už podle toho papíru poznala, kde je! Jako bych tam už byla místní.

U ČSOB byla fronta, tak jsem si aspoň odpočinula a ve stínu. Jak jsem se dívala okolo, tak jsem zjistila, že jeden nápis Nokia na obchodu nezmizel. Jen z té jedné strany je Samsung. Tak jsem měla radost. Od bankomatu jsem se šla někam najíst. Narazila jsem na Potrefenou husu, tak jsem si tam sedla, když jsem viděla místo. Obsluha byla pomalá. Trvalo asi deset minut, než za mnou někdo přišel. Jelikož jsem místo středy měla čtvrtek, tak jsem si nedala nic z denního menu, tak jsem si vybrala hranolky... Nic moc, a nebyly ani osolený. A malý pivo. Pak jsem si na tabuli všimla, že dnes mají rizoto. Podívala jsem se znovu na denní menu a došlo mi, že je středa. Když jsem pak viděla, jak to vypadá, tak jsem si řekla, jak jsem blbá. A k tomu ještě zeleninová polívka a pití zdarma! Příště budu chytřejší. Jak jsem se tak dívala na každej den toho menu, tak bych si asi pokaždé něco vybrala. Kvůli té pomalé obsluze jsem si nechala ujet vlak.

Po obědě jsem se šla projít tak, abych šla kolem kongresovýho centra. Na trávníku, kde se v dubnu fotila Tarja, je to rozbagrovaný! Snad tam nebudou něco stavět! Samozřejmě jsem si to tam musela zas vyfotit. Pak jsem se pomaličku vydala kulhavým krokem (kvůli zavazadlům) k nádraží, kam šel snad nějakej tábor. Naštěstí si nešli kupovat lístky zvlášť, takže tam nebyla fronta. Koupila jsem si jednu jízdenku a ve vlaku ji porovnala s tou loňskou, co mi zbyla, tak jsem měla radost, že se to nezměnilo a že ji můžu použít na zpáteční cestu.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.