Metalfest 2016 - den druhý

4. července 2016 v 15:59 | Zdebra |  Zážitky
V sobotu ráno jsem jela do centra. Zašla jsem si zas na náměstí na WC. Chtělo se mi na velkou. A samozřejmě jim tam praskly trubky, tak nemám splachovat. Takže jsem pak ještě šla do tesca. Cestou zpět jsem potkala hotel Continental a hned jsem si vzpomněla na Discopříběh. Opodál jsem zašla na zelený čaj. Vypadalo to, že to patří k nějakému hotelu, takže tam by mohli mít něco kvalitního. Hm, dali mi Teekanne! Pak jsem zašla do Alberta. Koupila jsem si banány, veggie pomazánku s rajčaty a olivami a knekebroty. Vzala jsem si i albert časopis. A samozřejmě jsem zapomněla na náhradní baterky do foťáku! A baterku! Když jsem chtěla vyjít ven, nemohla jsem. V amfiteátru u Plazy byla nějaká akce. Bylo tam pódium a dveře zavřené. A někdo kolemjdoucí prej: "Tady je ten metalfest, ne?" V duchu jsem se smála. Nakonec jsem jela tramvají.

Na lavičce jsem snědla pár knekebrotů, jak mi vystačila pomazánka. Pak jsem si šla věci odložit do stanu a šla jsem do Zoo. Bylo kolem jedenácté, když jsem se tam dostala. Nejdřív jsem se šla podívat na klokany. Byla jsem tam asi 4 hodiny a pořád to nestačilo. Byla to pěkná túra. U každého rozcestí jsem si vždycky řekla: "Jo, pak se sem vrátím," jenže jsem pak nevěděla, jak se vrátit, když jsem byla u dalších a dalších rozcestí. Takže to musím nechat na příště. Pokud si vůbec budu pamatovat, kde jsem odbočila minule. U statku jsem si šla koupit vodu a když jsem po půl hodině vylezla (čekala jsem tam takovou dobu, i když nebyla fronta, jen nějaká paní platila... a mně si nikdo nevšímal), venku byla kočka! Volně si tam chodila, což mě potěšilo. Zrovna lezla do okna, ale pak vylezla. Nenechala se pohladit. Někam si kráčela po cestě. Nelíbil se mi výběh, jaký mají krávy. A taky se mi nelíbilo, jak si lidi hladili prasata a pak si šli dát k obědu párek v rohlíku, hamburger nebo nějaké jiné zvěrstvo. Nějaká puma vrčela nebo mňoukala. Prošla jsem si i podzemí. Pak jsem zašla do obchodu se suvenýry a koupila si 3 pexesa a 9 pohledů. Blíž k areálu, když byla nějaká zvukovka a někdo zkoušel bicí, nějaká malá holka: "Tu písničku znám!"

Married :D to mě pobavilo

Chvíli jsem chodila bosky, protože v botách se mi potily nohy. Bylo to příjemné. Příjemná masáž, pokud jsem zrovna nešla po tom štěrku. Snědla jsem si raw tyčinku a zašla se podívat do Afriky. Ale tu jsem chtěla jen prolítnout, abych tam zas nebyla dalších pár hodin. Bylo tam i měření rychlosti běhu. Když jsem to zkusila, zahlídla jsem u sebe 8 km za hodinu. Kdybych tam nebyla sama, určitě by to bylo lepší, protože bych si nepřipadala tak divně. Navíc 8 km v hodině bych asi neuběhla stejným tempem. I když... kilometr uběhnu tak za pět, šest minut. Logicky bych těch kilometrů v hodině mohla stihnout tak 6. Na každej kilometr deset minut...

Když jsem tu kočku uviděla, měla jsem ohromnou radost, že si tam může jen tak chodit, kam se jí zachce. Otázkou je, jestli vůbec patří zoo nebo jestli tam přišla jen na návštěvu.

Když jsem se podívala do programu a na hodinky, zrovna měli autogramiádu Delain. Bylo zrovna třičtvrtě na tři. Řekla jsem si, že bych to mohla zkusit. Rychle jsem se otočila a šla. Pak jsem šla hned do fronty a už si za mě stoupal sekuriťák. Naštěstí tam přišlo ještě pár lidí. A kolem třetí ještě autogramiáda trvala. Dostala jsem se na řadu. Pak jsem si šla do stanu odložit věci s podpiskartou a šla jsem do areálu.

Zrovna hráli Crematory, tak jsem si šla na svoje místečko na trávníku. Odpočinula jsem si. Pak jsem si šla pro pivo a pak do kotle na Delain. Nebyla jsem v první řadě, ale byla jsem někde uprostřed, v nějaké té desáté řadě, ale v řídkém davu. Zahlídla jsem pár známých z MoRu, tak jsem je pozdravila. Během koncertu za mnou přišla Soňa, kterou znám z Made of Metal. Pořádně jsem si zaskákala. I s pivem! To je umění skákat s pivem. Po koncertě jsme šly za jejím synem a šli jsme si stoupnout na autogramiádu Crematory. Já jsem si ještě zašla do stanu pro vodu, kterou jsem vypila a pak jsem šla do areálu.

Moje nohy a Lordi :D Tak trochu selfí

Stratovarius byli super. Zašla jsem si na Wc, protože jsem čekala, že tam nebude taková fronta, když ještě hrají. Omyl! Ještě delší fronta než po NW. Nevadí, byl tam stín. Narozdíl od MoRu, kde je každej stín obsazenej. Cestou dolů jsem si vyhlídla na sezení další dobré místo. U schodů. Šla jsem si už stoupnout do fronty na autogramiádu Stratovarius. A samozřejmě jsem si našla super místo, kde furt procházeli lidi. A stáli tam skoro samí kuřáci! Přežila jsem to a na autogramiádě jsem pak děkovala finsky, to je potěšilo. Škoda, že jsem si nevzala vlajku. S Tarjiným podpisem. Pokud by to Timo vůbec zaznamenal. Zajímala by mě reakce. Ale ne, Tarja má soukromou vlajku.

Pak hráli Lordi. Zajímalo by mě, jak by se na autogramiádě podepisovali. To se musí v těch pařátech blbě držet. Stačí, že údajně hrají na playback, ale to se nedivím. Jen Mr. Lordi není na playback. Sedla jsem si ke schodům na zídku u zoo. Snědla jsem si jednu raw tyčinku. Pak jsem si šla nabít mobil, a pak jsem si šla lehnout. V noci byla bouřka. A někde v Plzni byly asi ohňostroje.

Poznámka v sešitě:
Něco mi leze (hopsá) pod stanem, že mi pak skáčou věci!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.