Moje kondice

Dnešní běh aneb Změna písničky

1. června 2016 v 18:59 | Zdebra
Ráno jsem si dala sto dřepů. Dalo to zabrat. A u osmdesáti/devadesáti jsem si už nebyla jistá, jestli to bylo osmdesát nebo devadesát. Tak jsem si řekla, že osmdesát. Je teda možné, že jich bylo 110. Jsem zvědavá, jak to aplikuju na Metalfestu, kam jedu už zítra. A zneklidňuje mě, že v areálu asi nebudu mít co jíst kromě toho, co si vezmu s sebou. Raw tyčinky snad nebudou zabavovat. :D A navíc když sekuriťáci kontrolují tašky, vždycky ukážu jen tu kapsu, ve které je foťák. Možná si ani nevímají, že tam jsou další zipy. A pokud nebude horko, mohly by mi ve stanu přes den vydržet banány, co bych si koupila ráno. Takže bych si aspoň před spaním mohla dát banán. Na Made of Metal jsem je vždycky během dne snědla, protože tam to bylo komornější, tak jsem si mohla kdykoliv odkočit. Na MoRu by to znamenalo túru do kopce a zpátky.

Dnešní běh

31. května 2016 v 17:43 | Zdebra
Včera jsem si nezaběhala, protože jsem byla v Brně. Vlastně jsem běžela, když na semaforu byl zelený mužíček. A prošla sjem se, takže kondice nezahálí. Myslím, že mě ten den posílil. Ale o tom bude další článek. O návštěvě kočičích kaváren.

Šestistovka podruhé

29. května 2016 v 18:19 | Zdebra
Běhu zdar!
Dnes jsem se šla projít a zaběhat si. Tentokrát jsem si s sebou vzala sluchátka, abych si cestou poslechla pár novinek od Tarjuš. No, vlastně jsem si poslechla jednu několikrát a pak... mám okno, co mi hrálo. Jo, Battle Beast. Když jsem se blížila ke startu, začli mi hrát The Agonist, ale musela jsem je přepnout, protože se mi to nehodilo. Měla jsem v plánu si na běh pustit No Gods, No Masters od Arch Enemy.

Nechápu, jak někdo může běhat se sluchátkama. Asi by to chtělo nějaké bezdrátové. Jak ten drát plandal, musela jsem to držet, takže moje ruce byly ve špatné poloze. V takové, v jaké bývaly dřív, když jsem nevěděla, jak to má být správně. Ale jinak se mi běželo líp než včera. Nebyla jsem tak zadýchaná. Angela mi dodávala sílu. Jo, proto jsem si taky vybrala písničku, při které jsem se na koncertě poprvé odlepila od země a začala jsem skákat, to ale bylo už s Alissou.

Mohla bych si zkusit ten drát prostrčit za oblečení, ale to by určitě lechtalo a nechci dostat elektrickej šok, jak se budu potit. :D

Ráno jsem si dala 75 dřepů. Byla to fuška. Desky pro dnešek vynechávám. Jo, taky dokážu i svíčku bez podpírání. To jsem dokázala i dřív, ale vždy jsem se musela zvednout za pomocí podpírání rukou. Teď už bez nich. Celou dobu mám ruce na zemi. Mohla bych si někdy stopnout, jak dlouho to vydržím.

Dnes jsem si připravila citronový čaj se zázvorem a mátou. Zítra si dám lipovej. Vlastně zítra jedu do Brna, tak běh vynechám, ale aspoň se projdu. A konečně si koupím B12. Jsem zvědavá. Hlavně, aby mi tam nevnucovali nějaký sajrajty ze zvířat!

P. S.: Dnes jsem měla na návštěv několik včel! Zapotila jsem se snad víc než u toho běhu, jak jsem byla v křeči, abych vydržela v klidu sedět! Nejhorší bylo, když mi jedna poletovala za zády nebo za hlavou nebo nad hlavou. Brrrr. To mi hezky zpříjemnily poslech Tarjiných nových písní.

Šestistovka

28. května 2016 v 17:15 | Zdebra
Konečně jsem těch mých 600 metrů uběhla naráz! Teď to musím uběhnout pokaždé, když půjdu běhat. Se stoupajícími teplotami to bude ale horší. Asi to budu muset přesunout na večer nebo na ráno. O to víc bych se ale ráno měla protáhnout, ať nedojdu k úrazu. A až těch 600 metrů dám hravě, můžu běžet k další zatáčce, ať se mi to na mapy.cz dobře měří. A pak k další a další a snad celá ta cesta dá kilometr. A nebo až to dám hravě, můžu to zkusit obráceně, což je trošku i mírně do kopečka. Je to rovinka, ale rozdíl mezi koncem a začátkem podle mapy.cz je 13 metrů. A teď se dívám, že to měří přesněji 636 metrů. Takže to ještě zaokrouhluju dolů! Ale to je k dobru. Navíc ta zatáčka, kde mám cíl, není tak ostrá, takže možná se zastavím i o těch 20 metrů dřív.