"SB" nevedu!

Zážitky

Tarja v Košicích - prosinec 2016

29. srpna 2017 v 21:09 | Zdebra
Pokračování koncertních článků. Minule jste si mohli přečíst Prahu, teď je řada na dobrodružné cestě do Košic. A samozřejmě i něco o koncertu. Jako vždy.

Katedrála v Košicích byla pěkně nasvícená

Tarja v praze - 2016

20. srpna 2017 v 13:59 | Zdebra
Zázrak! Stal se zázrak! Konečně jsem dopsala staré články z Tarjiných koncertů v Praze, v Košicích a ve Zlíně! Původně to měl být jeden článek, ale nevím, jestli by se něco tak dlouhého chtělo někomu číst, tak to zas rozdělím. Jako vždy. Pak mi ještě zbývá Bratislava a to je pro loňský rok vše. Potom už jen Epica a Powerwolf, Metalfest, MoR a Ostrava v plamenech.

Afterdark Fair

28. prosince 2016 v 15:16 | Zdebra
19. listopadu jsme se s Morticiou rozhodly na poslední chvíli, že pojedeme do Brna na Afterdark Fair 2016, když nám ty srazy v poslední době moc nevycházely. Hlavním tahákem pro nás byla Tezaura. Dále tam vystoupili Lacrimas Profundere, ale to už jsme musely na vlaky, tak snad tu nebudou někdy až za dalších pět let, ale dřív. Kdo nechce číst článek, může se rovnou podívat na fotky na rajčeti. Ty tam už nějakou dobu jsou. 4 zobrazení! To je úspěch, že?

Lacuna Coil v Praze

16. prosince 2016 v 12:15 | Zdebra
4. listopadu 2016 v Praze byli Italové Lacuna Coil. V předchozím článku jsem se prošla po Praze, teď je čas na pokračování v podobě koncertu.

Listopadový výlet v Praze

12. prosince 2016 v 11:21 | Zdebra
Monika hledala někoho, kdo by s ní jel na koncert Lacuny Coil, tak jsem si řekla, že bych si mohla udělat výlet. Nakonec ale jela až odpoledne, takže jsem v Praze byla sama. Sraz jsme měly až kolem páté u Rock Café.

Výlet ve Vídni

27. listopadu 2016 v 20:33 | Zdebra
Je to už víc jak měsíc, co jsem se vrátila z Vídně z Tarjina koncertu a ještě jsem se neměla k tomu, abych sepsala svůj výlet. A mnoho dalších událostí od té doby. Snad na nic nezapomenu. Čím déle to odkládám, tím je to horší. A já si to za pár let chci přečíst do detailů!

Tarja, Visions of Atlantis a Scarlet Aura ve Vídni

11. listopadu 2016 v 17:15 | Zdebra
19. října byla ve Vídni Tarja. Když jsem se "kdysi" na Facebooku dozvěděla, že tam budou Visions of Atlantis, neváhala jsem a už jsem hledala, kde sehnat lístek. A nebyla jsem jediná. Přidaly se i Lenka, Jana a Monika. Původně ještě chtěla jet Gabča, ale nakonec nejela. Měly jsme ubytování v hotelu, tak jsem si našla nejzapamatovatelnější cestu z metra.

XIII. Století v Brně

27. října 2016 v 15:59 | Zdebra
Čas letí tak rychle, že jsem skoro zapomněla, že 1. října budou v Brně XIII. Století, o kterých jsem uvažovala, když se kamarád zeptal, jestli nejdu. Tak jsem si řekla, že bych mohla, když jsem je ještě neviděla a Metro vím, kde se nachází, protože kolem něj chodím často. To bylo ale v létě, kdy jsme se o tom bavili. Čas uplynul a po mém návratu z Jedovnic se ptal, jestli teda v sobotu jdu. Byla jsem v šoku, jak ten čas utekl. Myslela jsem si, že tam jsou až v listopadu. Dlouho jsem se rozhodovala, ale nakonec jsem se rozhodla.

Výlet do Jedovnic

24. října 2016 v 15:59 | Zdebra
Na státní svátek v září jsme se domluvili na dalším výletě, tentokrát do Jedovnic. Z Ruprechtova. Ten den to zrovna bylo rok od výletu na rozhlednu Chocholík, pístovický rybník a do Lulče.

Výlet: Ježkovice - Ruprechtov

6. října 2016 v 15:59 | Zdebra
Začal podzim a s ním i začíná období výletů. Pro začátek jsme si s kamarádem T. vybrali nějakou kratší trasu. Minule, když jsme byli v Rakoveckém údolí, jsem si na mapě všimla zaniklé vesnice Černov, kde jsme kdysi byli s táborem, tak jsem se tam znovu chtěla podívat. Chtěli jsme to spojit s cestou na "hlavní skálu" v Rakoveckém údolí, tak jsme se vydali z Ježkovic po zelené do Ruprechtova. Tentokrát to bylo v pondělí 19. září 2016.