Zážitky

Tarjin spešl koncert - Metal Church, Wacken

17. srpna 2016 v 14:44 | Zdebra
Ve vlaku jsme našli své místo a samozřejmě nám tam už někdo seděl. Když jsme jim oznámili, že tam máme rezervaci, jedna paní jim řekla: "Já jsem vám to říkala!". V kupé ještě seděli nějací dva kluci. Cesta ubíhala v pohodě. Prošla jsem si letáček s občerstvením a ceny mě šokovaly! 90 kč za pivo, to bych ještě chápala, ale to ostatní? Už si to radši ani nepamatuju. A najednou tam vidím brambůrky bohemia chips za 27 kč, to mi přišlo jako jediná normální cena. O nich ale příště. Kolem Ústí a Děčína jsem se kochala krajinou. Fascinující výhled. Tam se musím někdy vypravit na výlet. Na nějakou túru. Jen kdyby bylo s kým... V Drážďanech už bylo docela šero.

Výlet v Praze

10. srpna 2016 v 13:01 | Zdebra
Cestu do Wackenu, kam jsem vyhrála lístek na Tarjin spešl koncert v kostele, jsem si naplánovala tak, abych měla i nějakej čas v Praze. Aby byla nějaká časová rezerva, kdyby ráno měl vlak nějaké ohromné zpoždění (třeba i 9 hodin). Domluvila jsem se s Monikou, že si uděláme výlet a dáme si sraz ve vlaku. Později se ještě na koncert přidal Zdeněk, takže jsme se domluvili, že pojede stejným vlakem.

Masters of Rock 2016 - neděle

9. srpna 2016 v 15:59 | Zdebra
V neděli jsem ráno ještě nějakou dobu relaxovala ve stanu. Posnídala jsem pár banánů. Chtěla jsem si pak ještě zajít na záchod na zámek, ale nakonec jsem si našla jedno místo v lesíku v jedné dolině, tak snad mě nikdo neviděl. Tak jsem se pak hned vrátila, vzala si věci, a vyšla jsem k areálu. Už bylo po desáté. U nádraží jsem potkala Verču, tak jsme počkaly, až přijede Janula. Pak jsme se vydaly do areálu. V klidu jsem prošla s banánem a malou lahvičkou s pomerančovou šťávou v kapse... U pódia ještě moc lidí nebylo, když hráli Proximity.

Masters of Rock 2016 - sobota

8. srpna 2016 v 11:40 | Zdebra
Ráno se mi zase nechtělo ze spacáku, ale musela jsem na WC. To jsem šla kolem deváté. Vzala jsem si jen peněženku a mobil. Cestou jsem si vzpomněla na nabíječku, ale to je jedno. Zašla jsem si na WC a pak do čokoládovny na čaj. Obsluha si mě už pamatovala z předešlého dne, když se mě ptala, jestli chci zas ten ochucenej jak včera, nebo neochucenej. Tentokrát jsem si vzala neochucenej.

Masters of Rock 2016 - pátek

28. července 2016 v 12:32 | Zdebra
Den, kdy to bylo 6 let, co jsem poprvé viděla Tarju! A rovnou dvakrát! A taky to mohlo být 6 let, co bych poprvé viděla Salamandru, kdybych na nikoho nikde nečekala. Tím pádem to taky mohlo být 6 let, co bych se poprvé setkala s Tarjou, protože bych z fronty na autogramiádu nešla pryč.

Salamandra

Masters of Rock 2016 - čtvrtek

24. července 2016 v 13:11 | Zdebra
Poznámky jsem si začala psát někdy kolem osmé ráno. Na tu dobu jsem měla v plánu výlet na druhou stranu Vizovic, ale když pršelo, tak jsem si to rozmyslela. Původně jsem chtěla počkat ve stanu, než otevřou areál, ale pak mi na FB napsala Soňa, kterou znám z MoM, že půjdou na zámek, tak jsme se domluvily, že půjdem na zámek. Pak jsem měla v plánu zajít si pro CD do areálu a pak na vlak do Zlína.

Masters of Rock 2016 - den nultý

22. července 2016 v 14:39 | Zdebra
Cesta šla dle plánu. Už ve Vyškově jsem seděla v kupé s metalistama. Taky jsem zahlídla na autobusovým nádraží někoho s krosnou, co stál na nástupišti, odkud se jezdí do Zlína. V přerově jsem hned šla na nástupiště 1A, odkud zrovna měl odjet vlak do Vyškova na MoR. Náš měl jet po něm, ale jaksi ne a ne se objevit. Nakonec prej jel odjinud, a už jsem jen zahlídla, jak v dálce utíká jak had.

Metalfest 2016 - odjezd

13. července 2016 v 11:43 | Zdebra
Než odjedu do Vizovic, měla bych tu ještě zveřejnit článek o odjezdu z Metalfestu.

Naposledy jsem prošla lochotínským parkem, na zastávce jsem si chvíli počkala. Ještě bylo světlo. Jela jsem tramvají na zastávku "U práce" a pak jsem šla ještě kus pěšky. Tuším, že už svítila světla a bylo šero. Cestou se mě nějaká bezdomovkyně ptala, jestli nemám jídlo. Nechtělo se mi hrabat ve věcech před cizím člověkem, tak jsem řekla, že ne. Nerada se zastavuju, když na mě mluví cizí člověk. A vlak jsem samozřejmě nestihla. A do Budějovic nic nejelo. Ani do Prahy. Až ráno. Tak jsem virtuálně mlátila hlavou do zdi.

Metalfest 2016 - den třetí

7. července 2016 v 15:57 | Zdebra
Neděli zapsanou nemám. Cestou se mi to pak nechtělo sepisovat, což je škoda. Musím se spolehnout na můj mozek.

Metalfest 2016 - den druhý

4. července 2016 v 15:59 | Zdebra
V sobotu ráno jsem jela do centra. Zašla jsem si zas na náměstí na WC. Chtělo se mi na velkou. A samozřejmě jim tam praskly trubky, tak nemám splachovat. Takže jsem pak ještě šla do tesca. Cestou zpět jsem potkala hotel Continental a hned jsem si vzpomněla na Discopříběh. Opodál jsem zašla na zelený čaj. Vypadalo to, že to patří k nějakému hotelu, takže tam by mohli mít něco kvalitního. Hm, dali mi Teekanne! Pak jsem zašla do Alberta. Koupila jsem si banány, veggie pomazánku s rajčaty a olivami a knekebroty. Vzala jsem si i albert časopis. A samozřejmě jsem zapomněla na náhradní baterky do foťáku! A baterku! Když jsem chtěla vyjít ven, nemohla jsem. V amfiteátru u Plazy byla nějaká akce. Bylo tam pódium a dveře zavřené. A někdo kolemjdoucí prej: "Tady je ten metalfest, ne?" V duchu jsem se smála. Nakonec jsem jela tramvají.