Zážitky

Metalfest 2016 - den první

25. června 2016 v 17:59 | Zdebra
V noci pak začalo pršet a ráno byl liják. Kolem sedmé, kdy jsem si psala poznámky, se to umírnilo. Někdo v noci někde asi pouštěl loňské CD z MORu. Zrovna jsem se vzbudila, když začla píseň Élan od NW. Ráno jsem natáhla nohy přímo do kaluže. U vchodu. To se dobře poleze ven... Alespoň jsem si mohla umýt ruce. :D Hrozně se mi chtělo na WC, ale nechtělo se mi otevírat stan. Nakonec jsem počkala, až se to umírní. Namazala jsem se kokosovým olejem, který se přes noc v krosně převrátil a ztuhl, takže byl na straně, jako by zbytek obsahu byl vydlabanej. Ale dobře se to bralo, když tam byla hrana. Posnídala jsem banán.

Metalfest 2016 - den nultý

18. června 2016 v 17:02 | Zdebra
Loni na podzim jsem tipovala, že by na Metalfestu mohla být Epica. Když potvrdili první skupiny, zaradovala jsem se a ihned, jak to bylo možné, objednala jsem si lístek. A taky jsem se těšila na Visions of Atlantis, kteří tam měli být loni, ale nakonec nemohli. I letos se vyskytlo něco podobného, ale nebudu předbíhat.

V Plzni jsem ještě nebyla, tak jsem si předem nastudovala mapu, abych trefila k areálu, kdyby náhodou nastala nějaká situace, že bych musela jít z nádraží pěšky. Hlavně jsem se podívala, kterým směrem od nádraží je nějaká ta tramvajová zastávka. Nastudovala jsem si, že k amfiteátru jezdí tramvaj číslo čtyři. To jsem si pro jistotu zapsala, ale stejně jsem si to pamatovala.

Výlet do Olomouce

24. května 2016 v 17:59 | Zdebra
Loni v květnu jsem si udělala výlet do Olomouce, letos jsem si zopakovala mou novou tradici ve čtvrtek 19. května. Příští rok v květnu musím jet taky. Ale myslím, že do Olomouce se letos ještě několikrát podívám. Loni jsem ale nebyla v kočičích kavárnách. To jsem ani nevěděla, že něco takového existuje a nevím, jestli už v Olomouci nějaká byla. Loni jsem se hlavně chtěla podívat do Green Baru, kam pokaždé ráda zajdu. Teď jsem měla trošku víc plánů.

Procházka na Větrníky

21. května 2016 v 15:59 | Zdebra
Minulou sobotu (14. 5. 2016) jsem se po půl roce šla projít na Větrníky. Původně jsem si chtěla udělat celodenní výlet s batohem, ale nakonec jsem s sebou vzala jen foťák a dvě raw tyčinky do kapsy. Předchozí den pršelo a na procházce jsem potkala 10 šneků, jenže jsem neměla foťák. Příště to musím napravit. Teď jsem ale žádného šneka nepotkala.

Jak jsem šla fotit veverku

20. května 2016 v 17:59 | Zdebra
Jednoho deštivého rána jsem šla ve Vyškově do zámecké zahrady načerpat trochu klidu a viděla jsem veverku! Tu zrzavou. Ale hned zmizela. Pak jsem ale viděla ještě jednu, možná to byla ta samá, možná jiná. Foťák jsem samozřejmě neměla. Nijak neutíkala. Jen byla na stromě a dívala se na mě. A já na ni. Potom se ukázala ještě jednou na jiném stromě a za to by byly fotky! Jen bych musela mít foťák. Tak jsem si řekla, že příště vezmu foťák.

Probuzený stan

18. května 2016 v 18:38 | Zdebra
Metalfest se blíží, tak je na čase zkontrolovat stan. Už to pár týdnů plánuju. Tento týden jsem si řekla, že na to mám jen dva týdny (ať mám nějakou rezervu). Představovala jsem si, že z balíčku vyleze plno pavouků a pavučiny a dalšího hmyzu. Bohužel to bylo horší.

Kocovina

17. dubna 2016 v 11:10 | Zdebra
Poprvé (a doufám, že naposled) jsem měla kocovinu! Hrůza. Provázelo to hodně zážitků. A už nikdy si nedám Finlandiu. A když říkám nikdy, tak nikdy. U mě taková rozhodnutí platí dlouhodobě, ne jak u většiny lidí, co v kocovině řeknou, že už nikdy nebudou pít a další pátek jdou chlastat znovu. Kdybych taková nebyla, nikdy bych se nezbavila "závislosti" na cukru, sladkostech, pečivu, ochucených brambůrek a dalších nesmyslů atd. Bla bla, jdu se rozepsat o včerejším třídním srazu po deseti letech.

Výlet do Prahy

1. dubna 2016 v 11:02 | Zdebra
V pondělí 21. března 2016 jsme si s Inou udělaly výlet do Prahy. Už dlouho jsme to odkládaly. Předtím jsme se naposledy viděly pár minut na koncertě Kamelot 15. 11. 2012 v Praze.

Předběžně jsme si naplánovaly nějakou okruhovou pěší trasu. Sraz jsme měly na Florenci. Ráno cesta probíhala podle plánu, jen ve Vyškově měl vlak zpoždění deset minut, ale to mi nijak nevadí. I kdybych jela tím přímým rychlíkem, tak bych tam byla později než vlakem z Olomouce. Ve vlaku jsem jela s kamarádkou a v časopise jsem našla vtipně vyplněnou křížovku.

Van canto a spol. ve Zlíně

23. března 2016 v 19:29 | Zdebra
Je to nějaká doba, co jsem se dozvěděla, že Van Canto budou ve Zlíně a v Praze. Pochopitelně jsem si zvolila Zlín. Byla jsem ráda, že je to i v sobotu, ale po koncertě Powerwolf jsem nebyla za tu sobotu ráda, protože je pro mě míň možností, kam jít na jídlo. V lednu jsem se domluvila s Lenkou, že pojedeme spolu. V plánu bylo jet busem, co ve Zlíně bude v 13:10.

Xandria, Serenity a Jaded Star ve Zlíně

13. března 2016 v 11:22 | Zdebra
16. února 2016 jsem byla ve Zlíně, kde měly koncert skupiny Jaded Star, Xandria a Serenity. Zlín je blízko, tak jsem si řekla, že tam nesmím chybět. Navíc mám Zlín ráda. A taky jsem potřebovala záminku jet tam ve všední den, abych se mohla jít podívat do vege restaurace.