Zážitky

Výlet do Kroměříže

30. prosince 2015 v 18:35 | Zdebra
21. října jsem se vydala na výlet do Kroměříže. Původně jsem měla jet o týden dřív, ale pršelo, tak jsem využila toho, že byl barák prázdnej a udělala jsem si nějaké ty placičky a poprvé jsem vařila polívku. O tom ale jindy. Kroměříž jsem si vybrala proto, že jsem tam nikdy nebyla, jen jsem projížděla do Zlína. A až v červenci, když jsem jela z výletu z Vizovic, jsem si řekla, že se tam musím podívat.

Nejvíc jsem se těšila na Podzámeckou zahradu a vegetariánskou restauraci a nějaké to hlavní náměstí.

Brno, Dědice, Vyškov, dálnice, pole

29. prosince 2015 v 14:12 | Zdebra
Sedmého října jsem si zajela do Brna, že se podívám, jestli někde není k sehnání dalekohled. Procházení netu předem mě nebavilo, tak jsem si nic předem nezjistila. Vlak měl zpoždění. A jela jsem vlakem s kamarádkou. Jinak nikoho známého jsem neviděla.

V Brně jsem se šla projít. Měla jsem v plánu zajít do vege restaurace. Zašla jsem do dvou zdravých výživ a nakoupila si zásoby. Na jeden den... hned to všechno bylo pryč. Koupila jsem si Řepelky! Nebyly tak slané jako ty z DM a navíc tam není palmovej olej. A karobotou tyčinku jsem si koupila. Tam ale není definovaný rostlinný tuk, tak doufám, že není palmovej. Ale to je většinou maskování. :(

Výlet do Olšan

28. prosince 2015 v 22:02 | Zdebra
4. října jsem se s T vydala na výlet do Olšan. Aby nedošlo k mýlce, jsou to ty Olšany, kde se natáčelo Dědictví. Jela jsem busem k rozcestí a pak jsem šla pěšky k Lulči. Za zády jsem měla krásnej východ slunce. Sraz jsme měli u Lulče na místě, kde jsme se na předchozím výletě rozloučili. To byl výchozí bod. údajně by tam někde měla být modrá turistická stezka. Celou cestu, co jsme šli po silnici kolem kolejí a "nádraží", jsme neviděli žádnou modrou značku. Až někde v Nemojanech jsme viděli první. Pak už to šlo snadno. Cestou jsme si ze země pod jedním stromem vzali ořechy. Pozorovali jsme krajinu, než jsme zalezli do lesa.

Výlet na rozhlednu

27. prosince 2015 v 14:25 | Zdebra
Než skončí rok, tak bych měla sepsat zážitky z výletů, ať to potom v lednu nevypadá blbě. Měla jsem to sepsat už dřív, jenže nebyla chuť. A pak to tak dopadá, že to dělám na poslední chvíli. Podzim, hlavně říjen, je ideální na výlety. A výlety já potřebuju.

Nightwish, Arch Enemy a Amorphis v Praze a výlet do Pardubic

13. prosince 2015 v 15:59 | Zdebra
Ráno mě vzbudily upomínky, rožla jsem a usnula. To světlo mě nutí vždycky zavřít oči. Vzbudila jsem se v šest. Bus jel v šest pět. Kdybych měla věci už v batohu a bundu po ruce, tak bych to stihla. Rozloučila jsem se s první řadou. Rychle jsem si našla spoje. Přes Olomouc. A rozhodla jsem se koupit jízdenky na každém nádraží zvlášť. Minule to byla pálka na ten přímej rychlík. Přímým rychlíkem bych tam byla stejně později. Rozdíl je jen 5 km. Samozřejmě bylo zpoždění, tak jsem si říkala, kde bych už byla. V Olomouci taky zpoždění. Reklamu na Tarju jsem nezahlídla. Musela bych si dýl čekat. Ale byla jsem v Praze dřív než ten rychlík. Zašla jsem si na záchod, nakoupila si banány v Bille a kešu oříšky v BioPoint (nebo jak). Zdržela jsem se ve frontě na jízdenku, byli přede mnou jen dva lidé. A pak jsem šla do metra. Dokonce na tu správnou stranu. A zrovna mi to odjíždělo. Kdybych si ve zdravé výživě všechno tak dlouho neprohlížela, mohla jsem tam být dřív. Ale teď už to nevadí. Viděla jsem dvojnici Anette. Úplná podoba, jen delší vlasy.

Tarja v Olomouci potřetí a kočičí kavárna

12. prosince 2015 v 17:58 | Zdebra
Ráno jsem byla vzhůru nějak před osmou. Ostatní vstali po osmé. Hned, jak to bylo možné, jsem se podívala na Tarjin instagram na fotku z trhů. Podle času na hodinách (pokud jsme dobře viděli) tam byla zhruba ve stejnou dobu jak my. Ani bych se nedivila, kdybychom kolem ní prošli. Na moje fotky jsem se nepodívala, protože jich nebylo tolik.

Teď jsem se zarazila, když jsem se na tu fotku podívala, ale ta osoba v popředí mi připomíná Tarju! Bunda by seděla. A vedle ní by klidně mohl být Marcelo, ale ten by byl určitě víc navlečenej. Větší fotka Ne, to není ona. To by si mě beztak všimla. :D

Když jsem šla na zastávku, zrovna mi odjížděla osmička. Jako vždy. Ale musela jsem si ještě koupit jízdenku, tak jsem nespěchala. Času dost.

Vánoční Tarja v Olomouci podruhé!

6. prosince 2015 v 17:17 | Zdebra
Doma po příjezdu z prvního koncertu jsem nevěděla, co dřív. Spánku jsem se bála, že by mi kvůli němu ujel bus, tak jsem nešla spát. Nemělo by to cenu. Jen bych se polámala. Prošla jsem fotky, nebylo jich moc, tak jsem je stihla upravit, označkovat a dát na rajče.Pak jsem napsala předešlý článek a jela jsem. Ještě jsem všude možně psala svoje dojmy.

Vánoční Tarja poprvé v Olomouci!

4. prosince 2015 v 12:45 | Zdebra
Den T po velmi dlouhé době nastal! A co se mi stalo? Bylo mi ráno blbě. Každej měsíc o tom skoro nevím a pak si koupím párkrát brambůrky a hned mám křeče a je mi blbě. Dokonce jsem i částečně zvracela a to je co říct! Navíc jsem vstala hned po první upomínce, tak to mohlo mít taky vliv, že jsem se ještě neválela v teple. Líp se mi udělalo, když jsem si dala rajče a červené zelí, ze kterého jsem měla fialové sliny. A samozřejmě mi pomohla dobrá víla Tarja. Před odjezdem jsem si ještě chtěla pustit CD Ave Maria a jak jsem se pak dívala s úsměvem na ten obal, tak křeče zmizely. Odložila jsem to a křeče se vrátily. Takže jsem se dlouho usmívala na Tarjiny obrázky. Obal jsem nepustila z ruky. Tím se mi zlepšila nálada, protože mě to i rozesmálo, jak to pomáhá. A dobrá nálada má dobrej vliv na psychiku a psychika má vliv na fyzické bolesti. Ale funguje to i naopak. Ale tím vás už nebudu zatěžovat.

Epica, Eluveitie a Scar Symmetry ve Zlíně

29. listopadu 2015 v 19:27 | Zdebra
Ve Zlíně jsme vystoupily a zašly si na čaj do MoR café, kde si Monika koupila lístek na Xandrii. Pak jsme šly mou obvyklou trasou kolem řeky, přes most (kde se fotila kdysi Tarja). Na náměstí jsem si v infocentru koupila hromadu pohledů a vzala si i nějaké mapky. Pak jsme šly kolem kongresového centra a do hotelu Garni, kde jsme se ubytovaly. Chvíly jsme pobyly na pokoji, prozkoumaly jsme TV, kde zrovna skončila soudkyně Barbara, nachystaly jsme si lístky a další potřebné věci a vyrazily jsme k hale. Byla nějak blíž, než když jsem se tam poprvé šla podívat. Asi to bylo tím, že teď jsem věděla, kde je. Navíc jsme šly z hotelu, takže jsme nešly z nižšího místa.

Cesta z Pardubic do Vizovic

25. listopadu 2015 v 11:33 | Zdebra
Cestu z Prahy do Pardubic poslední den v říjnu jsem zvládla. Pak jsem měla ještě asi dvě hodiny času. Dobelhala jsem se z podchodu do haly a sedla si na lavičku, kde jsem si vyzula botu, abych si provětrala a rukou promasírovala a zahřála sedřenej puchýř. A rovnou jsem si zahřála celé chodidlo, abych neměla křeče. Seděla jsem asi hodinu. Pak jsem se obula a šla si koupit UGO šťávu. Nechala jsem si udělat i kartičku. Koupila jsem si i kočičí časopis, ať mám co číst. Sedla jsem si zpátky a prolistovala jej. Pak jsem se ještě prošla po nádraží. V levných knihách jsem si koupila pohledy a mapu Olomouce. Tam jsem se dlouho zdržela. Pak jsem šla ven čekat na Moniku, která už dorazila.

Šly jsme koupit jízdenku do Vizovic. Paní za přepážkou nám prodala jízdenky tři. Dvě zvlášť do Přerova a jednu dohromady z Přerova do Vizovic. Pak jsme šly rovnou do vlaku. Cesta utíkala, kochaly jsme se podzimní krajinou. V Přerově jsme vystoupily. U cedule s odjezdama jsme si uvědomily, že jsme měly jet až do Otrokovic. Mně to bylo divné. Ale jízdenky nás tak zmátly... Do vlaku jsme se samozřejmě nestihly vrátit, tak jsme si šly dát k brzkému obědu pivo. Radši pivo než nějakej blaf.

Před dalším odjezdem jsme si zašly na záchod a pak rovnou do dalšího vlaku. Ten se docela vlekl. V Otrokovicích jsme se rychle přesunuly do vlaku směr Vizovice. Stál na prvním nástupišti, takže nebylo složité jej najít. Navíc jsem věděla z léta, že tam by měl být. Hned za zády se dveře zavřely. Ale ještě se neodjíždělo. Nenašly jsme místo k sezení. Nějaké sedačky volné sice byly, ale vždycky jen jedna v davu obsazených. Radši jsme si stouply ke dveřím. Rozhodly jsme se, že do Vizovic nakonec nepojedeme. Cesta vlakem se vlekla jako vždy, když je ten Zlín dlouhej. Navíc ten vlak jezdí pomalu.

Pokračování příště. Zatím se na rajčeti můžete podívat na fotky. Jelikož nejsem na svým PC a tady je jen nějakej starej explorer, tak nevím, jestli se mi to naformátuje. Takže kdyby se zobrazovaly nějaké html tagy, těch si nevšímejte.